پیش‌بینی هواشناسی در خراسان رضوی و مشهد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) | باران در خراسان رضوی شدت می‌گیرد تداوم بارش باران در ۱۷ استان (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «یسنا» دختر ناپدید شده ترکمن ربوده شده بود؟ آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | بازنشستگان خواستار افزایش حقوق با رقمی بالاتر از مصوبه مزد هستند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) سارقان کابل‌های برق فشار قوی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزییاتی درباره درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال موزه‌ها فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم
سرخط خبرها

سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در کمتر از ۳ دقیقه در مشهد به دام افتاد

  • کد خبر: ۱۸۷۳۹۷
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در کمتر از ۳ دقیقه در مشهد به دام افتاد
فرمانده انتظامی مشهد گفت: با سرعت عمل ماموران کلانتری شهید نجفی سارق حرفه‌ای قطعات خودرو در کمتر از ۳ دقیقه دستگیر شد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان اظهار داشت: صبح روز گذشته یک فقره نیاز پلیسی در محدوده بولوار"پایداری"به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران انتظامی کلانتری شهید نجفی که در همان حوالی در حال گشت زنی بودند برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

وی افزود:تیم گشت کلانتری نجفی در کمتر از ۳ دقیقه در محل حاضر و متهم به سرقت قطعات خودرو را که برای فرار از مخمصه با شاکی درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد:در بررسی اظهارات شاکی مشخص شد که در منزل در حال استراحت بوده که دزدگیر خودرو دنا او به صدا درآمده و سارق را در حال سرقت محتویات داخل صندوق عقب خودرواش مشاهده و بلافاصله به سمت خودرو می‌رود و سارق با یک دستگاه پژو پارس متواری می‌شود.

وی عنوان کرد: در ادامه ماجرا شاکی پرونده با سماجت به تعقیب سارق می‌پردازد و پس از طی مسافتی با خودرو دنا سد راه سارق در یک کوچه بن بست می‌شود و سارق برای فرار از محل به خودرو شاکی می‌زند و وقتی که راهی برای فرار پیدا نمی‌کند با اسپری فلفل با شاکی درگیر می‌شود که با تماس شهروندان و حضور به موقع پلیس سارق به دام می‌افتد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشهد تصریح کرد: در استعلام از پلاک پژو پارس مشخص شد که این خودرو سرقتی بوده و بازرسی از خودرو ۹ حلقه لاستیک زاپاس، ۸ عدد جک خودروی سواری، ۲ دستگاه باکس صوتی بزرگ (ساب بافر) ۲ عدد چادر مسافرتی، تعداد زیادی البسه، یک عدد دسته چک، یک دستگاه گوشی تلفن همراه، ۳ جعبه آچارآلات، ۲ دستگاه بیسیم دستی، یک عدد ایر پاد، یک دستگاه دریل شارژی کشف شد.

سرهنگ نگهبان عنوان کرد: در کمتر از یک ساعت از انتقال متهم به کلانتری ۶ نفر مالباخته با توجه به کشفیات بدست آمده با حضور در کلانتری نجفی اموال خودرو را شناسایی کردند.

وی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از این متهم به سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در پایگاه جنوب پلیس اگاهی مشهد ادامه دارد.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت؛ اتومبیل خود را به لوازم ایمنی ضد سرقت مانند سیستم دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال، سوئیچ مخفی و سایر لوازم تاخیری و بازدارنده مجهز کنند و از نصب تزئینات اضافی و گران قیمت بر روی خودرو خودداری کنند.

سرهنگ نگهبان خاطرنشان کرد:هنگام ترک اتومبیل دقت کنید که در‌ها و شیشه‌ها کاملاً بسته باشد، هنگام ترک اتومبیل از بجای گذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه، رم و فلش (مموری) رادیو پخش، اسناد و مدارک و هر گونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می‌شود پرهیز کنید و از پارک نمودن اتومبیل در نقاط خلوت و تاریک خودداری کنید.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->